Sanasto

12
1260
  1. Beseder

    guest
    09-12-2017, 23:07
  2. Ok

    guest
    16-02-2017, 21:55
  3. no i gitara hehehe

    guest
    26-06-2016, 14:54
  4. Hardly expert effort

    guest
    10-03-2016, 15:32
  5. jest ok.

    guest
    02-03-2016, 15:35
  6. brakuje cuppa i lorry/truck z takich najbardziej podchwytliwych :) poza tym fajnie

    guest
    15-05-2015, 00:00
  7. Pretty cool

    guest
    30-01-2015, 11:57
  8. fajnie :)

    guest
    24-11-2014, 20:27
  9. cool

    guest
    17-05-2014, 10:00
  10. mieszkam w Londynie i na metro mówimy tutaj TUBE ;p

    guest
    27-12-2013, 23:24
  11. Sunkus

    guest
    13-12-2013, 22:53
  12. ok

    guest
    26-11-2013, 18:51
  13. dobry quiz

    guest
    27-10-2013, 19:48
  14. super

    guest
    18-07-2013, 09:58
  15. super

    guest
    22-11-2012, 16:29
  16. super

    guest
    27-06-2012, 23:26
  17. świetny

    guest
    20-06-2012, 16:22
  18. Fajny, jestem na poziomie B1, trochę zgadłem, a trochę na intuicję i na przyzwyczajenia (Amerykanie upraszczają), ale chyba z połowę nawet wiedziałem.

    guest
    13-05-2012, 22:09
  19. Ciekawy :)

    guest
    13-05-2012, 16:16
  20. Nie najgorszy. Ważne, że ciekawy ;)

    guest
    08-01-2012, 22:15
  21. całkiem niezły

    guest
    08-01-2012, 18:16
  22. Fajny ;)

    guest
    14-12-2011, 19:33
  23. chyba latwy:D podpoiwdzi sa;]

    guest
    01-05-2011, 21:17
  24. prosty

    guest
    01-05-2011, 17:26
  25. fajny

    guest
    26-02-2011, 14:43
  26. LOL xD

    guest
    11-02-2011, 11:59
  27. ten quiz był taki dziwno fajny, ale był ok.

    guest
    05-12-2010, 16:20
  28. fajny teścik

    guest
    27-09-2010, 21:08
  29. ciekawy

    guest
    19-09-2010, 19:03
  30. Bardzo Dobry

    guest
    23-08-2010, 19:54
  31. świetny

    aniakub
    23-08-2010, 14:36
  32. dobry

    ewanovemb
    16-07-2010, 11:09
  33. Bardzo fajne porównanie.

    guest
    27-01-2010, 13:10
  34. coool

    guest
    12-11-2009, 16:09
  35. nice

    guest
    08-11-2009, 17:44
  36. not so bad

    guest
    14-10-2009, 19:35
  37. fajny

    guest
    06-08-2009, 08:36
  38. jest nawet fajny:P

    guest
    16-12-2008, 15:16
  39. Jest świetne

    guest
    14-12-2008, 14:59
  40. fajne

    guest
    27-11-2008, 19:43
  41. ;) quite nice

    guest
    28-10-2008, 20:51
  42. FAJNY

    guest
    28-10-2008, 12:32
  43. Easy

    guest
    17-10-2008, 15:02
  44. Easy peasy. Too obvious

    guest
    11-09-2008, 12:25
  45. ce serait plus simple si on comprenait les questions

    guest
    02-09-2008, 22:56